Vind de juiste sneeuwketting

Weet u de bandbreedte, bandhoogte en velgmaat niet van uw wagen? Zoek dan via de König Fitguide!

Garanties / retours / reparatie

Hoe stuur ik mijn product terug?

De makkelijkste manier om uw product te retourneren is door langs te komen in onze store. U wordt dan onmiddellijk geholpen. U kan de goederen ook terugsturen. Contacteer hiervoor eerst onze klantenservice via e-mail (info@bosthonsport.be)of per telefoon+32 11 52 66 18. Wij bezorgen u alle nodige documenten voor de retour.

Is mijn retour bij jullie aangekomen?

Zodra uw product bij onze klantenservice binnen is gekomen, laten we u dit middels een ontvangstbevestiging per e-mail weten. Uiteraard gaat hier wel enige verwerkingstijd overheen. Ziet u bijvoorbeeld op de site van de vervoerder dat uw pakket bij ons is afgeleverd, maar u hebt nog geen mail? Geen nood. Komt eraan zodra het pakket bij ons is verwerkt.

Hoe wissel ik mijn tegoedbon in?

Het is mogelijk dat u na een retourzending van ons een tegoedbon krijgt. Bijvoorbeeld wanneer uw product niet meer te repareren is en het ook niet meer nieuw te verkrijgen is. Wil u deze tegoedbon inzetten bij een nieuwe bestelling, neem dan contact met ons op. Uw shoptegoed verrekenen we dan bij uw bestelling. Uw shoptegoed is overigens onbeperkt houdbaar, uit te geven in onze webshop maar evengoed bruikbaar in onze store en hoeft niet in één keer besteed te worden.

Hoe is het bestek voor reparatie die ik heb ontvangen opgebouwd?

Wanneer u een product aan ons aanbiedt ter reparatie kan het zijn dat hier kosten aan verbonden zijn. Bijvoorbeeld omdat u het defect buiten de garantietermijn aan ons hebt gemeld of omdat de schade buiten de fabrieksgarantie valt. U ontvangt dan altijd een prijsopgave/bestek van ons voor de reparatie. Dit bestek is opgesteld door onze eigen diensten, een professionele hersteller of de fabrikant en houdt rekening met materiaalkosten en arbeidsuren. Bent u het niet eens met het bestek, dan kan u afzien van de herstelling. U ontvangt het product dan retour na betaling van de bestek/onderzoekskosten óf het wordt kosteloos vernietigd.

Mijn product is terug van reparatie, maar nog steeds defect. Wat nu?

Ondanks onze beste zorgen kan het gebeuren dat er bij de reparatie toch nog iets fout gaat. Dit is nooit aangenaam, zeker gezien u het product al een tijdje kwijt bent geweest tijdens de reparatie. Toch zit er niets anders op dan de procedure nogmaals op te starten. Neem hiervoor contact met ons op of meld uw retour zelf aan.

Mijn product is terug van reparatie, maar ik mis onderdelen.

Het is nooit de bedoeling dat zaken bij ons of bij de hersteller achterblijven. Bent u er 100% zeker van (in alle hoeken van de doos en vakjes van het product gekeken?) dat u onderdelen of accessoires mist, neem dan contact met ons op zodat wij kunnen werken aan een oplossing.

Kan ik herstellingen laten uitvoeren in de store?

De meeste productproblemen kunnen wij voor u oplossen in onze store. Wij beschikken over jarenlang ervaring met het herstellen van Thule producten en in de meeste gevallen moet u niet lang wachten tot uw probleem verholpen is.