Vind de juiste sneeuwketting

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Betalen is eenvoudig en veilig bij Bosthonsport. Wij aanvaarden onderstaande betaalmogelijkheden die vermeld worden in het betaalscherm van onze webshop:
Bancontact/Mister Cash. Veilig en snel. Volg de instructies op het scherm. Vul uw kaartnummer en vervaldatum in en u wordt automatisch naar de vertrouwde site van uw bank geleid. Hier wordt gevraagd om het bedrag te controleren en te betalen met uw authentificatiemiddel. Afhankelijk van uw bank is dat een kaartlezer of een paswoord. Uw bestelling wordt onmiddellijk verwerkt en u ontvangt een betaalbevestiging. Betalen met Bancontact/Mister Cash is gratis.
Creditcard. Veilig en snel. Wij aanvaarden MasterCard en VISA. Volg de instructies op het scherm. Naargelang uw kaarttype en bank wordt u gevraagd de betaling te authentificeren. De betaling loopt via een SSL-beveiligde server. Zodra uw creditcardgegevens gecontroleerd werden, wordt uw bestelling die dag nog verwerkt. Betalen met Creditcard is gratis.
Bij Bosthonsport  kan u ook betalen via PayPal. Het enige wat u hiervoor nodig hebt is uw e-mailadres en PayPal-wachtwoord. Op de website van PayPal kan u hierover meer informatie vinden. Betalen met PayPal is veilig indien u goed waakt over het gebruik van uw e-mail en uw paswoord. U moet bij deze betalingswijze geen creditcardnummer of financiële informatie prijsgeven. Betalen met PayPal is bij Bosthonsport gratis.
Voorafbetaling: Voorafbetaling betekent dat u na het invoeren van uw bestelling zelf het openstaande orderbedrag op de bankrekening van Bosthonsport overmaakt. Vermeld altijd het ordernummer uit uw orderbevestiging.
Onze rekeninginformatie is:
Bosthonsport
IBAN: BE26 0773 275 585
BIC:BBRUBEBB
Vooruitbetaling is veilig maar niet de snelste manier van betaling. Hou rekening met één tot drie werkdagen overboektijd. Zodra we uw betaling ontvangen hebben, e-mailen we u direct een ontvangstbevestiging en verwerken we de bestelling nog dezelfde dag.

Betaling mislukt?

U betaalde per Bancontact maar u kreeg een melding dat de betaling is mislukt of u kreeg geen orderbevestiging van ons? Check eerst even met uw bank of het geld is afgeschreven van uw rekening of niet. Is dit niet het geval? Dan kan u direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van uw bankrekening afgeschreven maar hebt u na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met onze klantendienst, hou uw transactiegegevens bij de hand, deze staan steeds op uw afschrift. Onze klantenservice helpt u graag verder.